عرضه کننده قرنیز پی وی سی 7سانت

قرنیز چیست و چه کاربردی در صنعت ساختمان سازی دارد؟ کدام نوع این محصول قابلیت کاربردی بیشتری دارند و نصب آنها مقرون به صرفه تر خواهد بود؟ در این مرکز به عنوان عرضه کننده مستقیم، انواع قرنیز پی وی سی 7سانتی و دیگر ارقام پرمصرف با نرخ تولیدی عرضه می شوند.

عرضه کننده قرنیز پی وی سی 7سانت

قابلیت شستشو قرنیز پی وی سی با آب

قابلیت شستشو قرنیز پی وی سی با آب به نوارهایی که در پایین دیوار اتاق ها و سالن پذیرایی نصب می شوند، قرنیز می گویند. این محصولات از نظر جنس به سه گروه قرنیزهای چوبی، پلاستیکی و پی وی سی دسته بندی می شوند. عمده هدف بکارگیری و استفاده از قرنیزها جلوگیری از صدمات احتمالی به دیوار بر اثر برخورد لوازم و اسباب اثاثیه منزل مانند پایه مبل به دیوارها است.
نام دیگر قرنیز پی وی سی، وینیل است که به عنوان نمونه ای جدیدتر نسبت به دیگر ارقام تولیدی، بیشترین کاربرد را در صنعت ساختمان سازی دارد. این محصول از چند لایه پلاستیک مقاوم ساخته می شود و خاصیت آب بندی دارد. از دیگر مزایای نصب و استفاده از انواع قرنیز پی وی سی در ساختمان ها عبارتند از:

  • تولید در طرح و رنگ بندی های متنوع و زیبا
  • وزن سبک و قابل حمل
  • مقاومت در برابر رطوبت
  • قابلیت شستشو قرنیز
  • نصب آسان و کاهش هزینه ها
  • مقاوم سازی دیوار

علاوه بر تنوع جنس، برخی قرنیزها به صورت تاشو، گرده، میانه، اسکوتیا، میت، لب پله و … تولید می شوند که هر کدام قابلیت های خاص خود را دارند. قابل ذکر است که قابلیت شستشو قرنیز پی وی سی تمایز عمده آن نسبت به دیگر مدل ها به شمار می آید.

قیمت خرید قرنیز پی وی سی 7سانت

قیمت خرید قرنیز پی وی سی 7سانت طول هر شاخه قرنیز پی وی سی 7 سانتی، 300 سانتی متر است که می توانید رنگ آن را متناسب با سلیقه شخصی یا طرح دیوار و سرامیک کف ساختمان انتخاب نمایید. سفید، قهوه ای، طوسی، کرم، ماهگونی و استخوانی از جمله رنگ های پرطرفدار انواع قرنیز پی وسی در بازار داخلی هستند.
این محصول به صورت بسته بندی شاخه ای عرضه می شود که اغلب برای مصارف اداری، تجاری و منازل مسکونی انتخاب هوشمندانه ای است. قیمت خرید قرنیز تحت تاثیر عوامل کیفی و کمی آن مانند ضخامت قرنیز، عرض آن، رنگبندی، میزان سفارشات و نوسانات بازار تعیین می شود. طی ماههای اخیر به علت افزایش قیمت مواد اولیه تولید، نرخ هر شاخه قرنیز پی وی سی نیز با افزایش چند درصدی روبرو بوده است.
در این مرکز به عنوان نمایندگی پخش و توزیع مستقیم، جدیدترین نوع قرنیز با برندهای معتبر و قیمت تولیدی در اختیار خریداران عمده قرار می گیرد. در این مرکز امکان استعلام قیمت روز، اطلاع از موجودی برندها و عرضه مستقیم و غیر حضوری برای خریداران فراهم شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما