پخش انواع قرنیز ام دی اف 7 سانت 8 میل طلایی

 

قرنیز وسیله ای برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به دیوار و همچنین جلوه زیبایی به منزل می بخشد. بهترین نوع قرنیز، قرنیز ام دی اف 7 سانت 8 میل می باشد. که در انواع رنگ ها در بازار موجود است و پرفروش ترین رنگ آن طلایی می باشد. پخش انواع قرنیز طلایی و رنگ های دیگر در شرکت ما انجام می شود.

پخش  انواع قرنیز ام دی اف 7 سانت 8 میل طلایی

فوت و فن انتخاب قرنیز در دکوراسیون داخلی

فوت و فن انتخاب قرنیز در دکوراسیون داخلی

از گذشته از قرنیز برای زیبایی منازل استفاده می شده است. اما علاوه بر زیبایی کارایی هایی نیز دارد که می توان به جلوگیری از رطوبت و آسیب نرسیدن به چارچوب در و پنجره اشاره نمود.
در دکوراسیون های داخلی حتما باید به رنگ و مدل خانه نگاه کنید یعنی اینکه دکوراسیون شما چه رنگی است و چه سبکی دارد؟ سبک کلاسیک یا مدرن.
سپس با خیال راحت می توانید قرنیز مورد نظر را خریداری نمایید. قرنیز در انواع چوبی و سنگی و ام دی اف در بازار به فروش می رسد.
در انتخاب قرنیز حتما به نوع کفپوش خانه دقت کنید اگر کفپوش سنگی دارید قطر 8 سانت خوب است و اگر کفپوش لمینت باشد قطر 16 سانت بهترین گزینه است.
هم چنین از محیط خانه شما بزرگ باشد قطر 9 سانت و اگر محیط کوچکی دارید قطر 7 سانت بهترین گزینه است.
وقتی که قرنیز را انتخاب می کنید باید رنگ کف خانه را در نظر داشته باشید و چند درجه روشن یا تیره تر خریداری نمایید.
در مکان های کوچک معمولا از رنگ های روشن قرنیز برای بزرگ تر نشان دادن محیط استفاده می شود.
در کف پوش های لمینت استفاده از قرنیز بسیار مهم می باشد زیرا درز بین دیوار و کف پوش را می پوشاند.
یک مدل از قرنیز وجود دارد که به آن قرنیز رادیاتوری می گویند و سیستم گرمایشی محسوب می شود و در بعضی فضاها از این مدل نیز می توان استفاده کرد.
برای آشپزخانه بهترین گزینه قرنیز های ضد آّب می باشد.اما به طور کلی خرید قرنیز به نوع کفپوش و رنگ آن بستگی دارد که تعیین می کند شما چه جنس و رنگی قرنیز خریداری کنید.

خرید قرنیز سقفی ام دی اف 7 سانت 8 میل خام

خرید قرنیز سقفی ام دی اف 7 سانت 8 میل خام

خرید قرنیز ام دی اف خام  برای سقف و دیوار بسیار مهم و حائز اهمیت است اگر شما هم قصد خرید قرنیز سقفی را دارید می توانید به مراکز ما مراجعه کنید.
ما با در اختیار گذاشتن تنوع بسیاری از این قرنیز ها به شما در داشتن دکوراسیونی زیبا کمک می کنیم. جهت خرید باید ابتدا به سایت ما مراجعه کنید و سپس محصول مورد نظر را انتخاب  و سفارش خود را ثبت کنید ما در اسرع وقت به شما پاسخ می دهیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما