قیمت انواع قرنیز 8 میلی لیتری چوب پلاست

قرنیز یکی از مهمترین محصولاتی بوده که برای مراقبت از دیوار و جلوگیری از انتقال رطوبت به آن در مکانهای مختلف استفاده می شود که این محصول در جنس های مختلفی از جمله چوب پلاست در ضخامت و اندازه های مختلف به فروش می رسد. قیمت قرنیز 8 میلی لیتری چوب پلاست با توجه به شرکت تولیدکننده و برند محصول، میزان تقاضا و نحوه خرید و فروش آن تعیین شده و در صورت خرید از تولید کننده با قیمت ارزان‌تر به فروش می‌ رسد.

قیمت انواع قرنیز 8 میلی لیتری چوب پلاست

همه چیز درباره قرنیز چوب پلاست دیوارپوش

همه چیز درباره قرنیز چوب پلاست دیوارپوش قرنیز های چوب پلاست از جنس پلیمر و پلاستیک های بازیافتی بوده که در دو نوع درجه یک و درجه دو تولید می‌ شود و همانطور که در بالا اشاره کردیم، برای جلوگیری از انتقال رطوبت به دیوار و خراب شدن آن استفاده می شود. این محصول در برابر رطوبت و ضربه بسیار مقاوم است و به همین دلیل طول عمر آن بالا می باشد

قرنیز چوب پلاست دیوارپوش نوعی قطعه نواری است که از قسمت پایین دیوار نصب و مورد استفاده قرار می گیرد و بیش ترین نمونه های آن با ارتفاع ۷ الی ۹ سانتیمتر به فروش رسیده که بر اساس نیاز مشتری این ارتفاع تغییر می کند.

این قرنیز ها به گونه‌ای بوده که از نفوذ حشرات موذی، مورچه، سوسک و… جلوگیری کرده و ساختمان را در امان نگه می دارد. قرنیز چوب پلاست مقاوم در برابر حرارت بوده و از انتقال آتش به سایر نقاط منزل جلوگیری می‌ کند. همچنین جنس آن آنتی باکتریال است بنابراین در صورت نفوذ رطوبت به دیوار کپک نزده و در برابر عوامل طبیعی و محیطی بسیار مقاوم می باشد.

این محصول به دلیل سبک بودن و قابلیت حمل و نقل آسان و نصب راحتی که دارد، برای معماران بسیار به صرفه است و با توجه به اینکه سازگار با محیط زیست می باشد برای علاقه مندان محیط زیست گزینه مناسبی می باشد.

خرید قرنیز 8 میلی لیتری چوب پلاست

خرید قرنیز 8 میلی لیتری چوب پلاست اگر شما هم قصد خرید قرنیز 8 میلی لیتری چوب پلاست را دارید می توانید با جستجو در اینترنت فروشندگان مربوط به این محصول را در بازار کشور مشاهده کنید. فروشندگان مختلفی در کشور وجود دارد که محصولات خود را به صورت رقابتی به فروش می‌ رسانند و همین رقابت شدید باعث شده که مشتری امکان خرید محصول با قیمت پایین را داشته باشد.

بنابراین اگر می‌خواهید اولین نفری باشید که محصول را با مناسبترین و نازلترین قیمت تهیه کنید، بهتر است، همین حالا این فرصت مناسب را از دست نداده و از طریق مرکز پیش‌ رو جهت خرید انواع قرنیز اقدام نمایید. با توجه به کیفیت بالای قرنیز، فروش گسترده ای را به خود اختصاص داده که در صورت خرید عمده بسیار به صرفه تر خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما