مرکز انواع قرنیز پلیمری عمده

قرنیز به نواری گفته می شود که در پایین دیوار های خانه برای تزیین نصب می شود که معمولا نسبت به دیوار برچسته تر است و مهمترین وظیفه آن برای محافظت از نازک کاری شده ها استفاده می شود و جنس انواع قرنیز پلیمری عمده ام دی اف، پی وی سی، پلی استایرن، چوبی و سنگی می باشند و مراکزی هستند که وظیفه خرید این محصول را به صورت عمده دارند که با بهترین قیمت به مشتریان ارائه می دهند.

مرکز انواع قرنیز پلیمری عمده

آشنایی با انواع قرنیز پلیمری

آشنایی با انواع قرنیز پلیمری امروزه برای تزیین خانه و داخل خانه بسیار استفاده می شود و از قدیم این روش تا امروزه رواج پیدا کرده است و از گذشته معماران در داخل فضاها و اتاق‌های خانه از انواع قرنیز ها استفاده می‌کردند.

قرنیز ها علاوه بر زیبایی که به خانه می بخد از نفوذ آب به قسمت‌های پائینی دیوار جلوگیری می‌کنند و برای انواع کفپوش های پارکت و لمینت قرنیز صرفاً یک وسیله دکوراتیو نیست و تا هنگام سرد و گرم شدن دما، لمینیت امکان افزایش حجم داشته باشد.

امروزه این محصول را با ارتفاع و ضخامت های مختلفی می سازند برای مثال ارتفاع آن 7 سانتی متر می باشد و یا بیشتر هم موجود است و یا ضخامت آن 20 ضخامت 16 میلی متر می باشد و استفاده می شود.

معمولا امروزه از قرنیز های پلیمری و چوبی استفاده می کنند و به خاطر رنگ ها و محکمیت بسیاری که دارد طرفداران بسیاری دارند و همچنین این قرنیز ها دارای وزنی سنگین می باشد.

قرنیز ها به دو دسته تقسیم می شود دسته اول قرنیز های دست ساز می باشد و دسته دوم قرنیز های که با استفاده از دستگاه ها تولید می شود و قرنیز های دسته ساز به خاطر زیبای که دارد معمولا گران تر است و طرح های بسیاری جالبی دارد که با ارتفاع 12 اینچ تولید می شود و تولید این محصول خوب همچنین باکیفیت انجام می شود و طرح های که این محصول زیبا دارد طرفداران بیشتری را به خود جذب کرده است.

صادرات انواع قرنیز پلیمری عمده

صادرات انواع قرنیز پلیمری عمده قرنیز پلی استایرن یکی از محبوب ترین قرنیز ها در بازار های امروزه می باشد که فروش خوبی به خاطر کاربردی های که از آن می شود دارد و مراکزی که این محصول را به کشور های مختلفی صادر می کنند با رونق خوبی برخوردار می باشد و فروش قرنیز این محصول را می توان به روش های مختلفی انجام می دهد و رنگ و ارتفاع های متفاوت تولید می‌شوند و انواع قرنیز ها به کشور های کانادا، ایتالیا و دبی صادر می شود و صادرات این محصول با اطمینان و بدون هیچ گونه ضربه انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما